viernes, 31 de octubre de 2014

Vivamos como queremos, ou sexa como galegos.

Ola, atopome na miña casa, tirada na cama co ordenador, e decidín poñerme a escribir algo representativo de Galicia.
Púxenme a buscar en Youtube algúns videos que falaran, ou mostraran algo típico, e importante da nosa terra.
Atopei este que é me gardas o segredo?,gustoume moito, porque nos mostra os distintos tipos e variedades de que nos podemos a topar na nosa Galicia. O verde, a auga, os paisaxes, a choiva, nos mostra todo, para saber quenes somos.



Outros dos videos que pareceme que é o mellor que nos explica totalmente todo sobre Galicia, sobre todo o que fan case todas as familias de toda Galicia, como nos comportamos, como é a nosa actitude se nos marchamos de Galicia, notamos morriña cando nos vamos, polo menos eu, moitas veces dicimos que Ferrol é unha merda, pero cando nos vamos dela, ainda que sexa ahi ao lado, a Asturias, a León, eu xa noto moita morriña do meu lugar, onde me criei,onde nacín,onde pasei 18 anos, e a nosa terra, GALICIA

Un bico a todos chicos.

2 comentarios:

  1. Ai rebeca... adiquei unha clase a falar deste spot publicitario. Estás manifestamente despistada sobre o que hai que facer. Tes que cuestionarte o que ves e preguntarte o por qúé das cousas, indagar e afondar algo mais sobre o que tes diante dos ollos. Mira este outro: https://www.youtube.com/watch?v=Z7cVmv63T4I

    ResponderEliminar
  2. Vale tomarei nota do que me dis, pero me miraste a outra entrada manolo

    ResponderEliminar